vineri, septembrie 2

Mai avut, dar m-ai pierdut...

Mai avut, dar m-ai pierdut
Te-am aşteptat, dar n-ai apărut,
Acum te-aştepţi să te iert
Şi nici nu ştiu ce să te înjur sau să te iert
Te vedeam în braţele altora
Şi mă luam şi mă plimbam abrambura
Şi mă priveşti cu ochii ăia goi,
Dar te asemăn ca şi o carte fară foi,
Tu în paşi înceţi te-aproprii parcă ţi-ai cere scuze,
Dar să ştii că eu am mai gustat aceste dume de scuze
Şi n-ai să mă vezi că mă plâng
Şi niciodată n-ai să mă vezi că plâng
Că tu erai speciala dintre speciale
Şi am să mă îmbăt cu stări speciale
Ciudate şi ne mai văzute-n lume
Şi am să mă pierd prin lume
Căutând o altă "ea"
Şi am să o păstrez doar pe ea

"Eu te-am uitat pe drumuri, fire roşii ca macii,/Când mi-am pierdut puterea de a te vedea cu alţii./Te simt şi azi pierdută de mână cu toţi rataţii,/Golă pe la balcoane, boală, urdori, dor şi sare,/Că dacă-i bine tre să doară!"

Niciun comentariu: