luni, martie 1

Gând la nou început...

Vreau să ştii, că mă întreb
Cât m-ar costa să înteleg fără să întreb
Ce s-a întâmplat şi de ce mă acuzi?
Că nu-s atent şi nu înteleg
De ce mint ce simt
Că nu îţi răspund, că nu te ascult
Că te resping, că nu ma implic
Că nu mă crezi, vrei sa iti zâmbesc,
Te-ai întrebat cu adevărat cât îmi este de greu
Să încerc să nu fiu distant?

Ţi-am promis, dar m-am decis
Nu am greşit, am realizat acum ce simt
Tot ce vreau acum e să fim iar la fel
Dar simt că nu pot sau nu vreau sa îti cer
O vorbă aruncată într-o zi mai demult
E tot ce mă leaga, nu vreau să te uit
Dar te rog să nu pleci, vreau să mai stai
Chiar nu înteleg, sa terminat?

Ce pot să spun sau ce să fac
Sau mai bine tac
Şi să mă opresc si să mă gandesc
E timpul să mă relaxez să nu mă stresez.

Sătul de tot ce am avut
Pun lacăt pe trecut
Cheia o ascund si plec
Nu regret prin ce-am trecut
Vreau să mă nasc din nou
Să învăţ ce înseamnă nou
Satul de acelaşi nume
Plec sa ma pierd in lume...

Niciun comentariu: